Regn och rusk

Ligger i sängen med myskläderna på, har precis försiktigt låtit lite mat komma och hälsa på min mage...

har haft jätte ont i magen hela natten, undrar om det var den starka maten jag åt igår....

Idag är det torsdag, den obiligatoriska utekvällen har börjat och jag orkar inte hänga med. Det regnar och är kallt ute, fryser ju tom här inne ju! Behöver ett varmt täcke eller någon som maserar mina små tår och ger dem värme!

Fick högsta betyg på andra kursen också, antar att det betyder att jag ska vara jätte nöjd......


är sugen på godis, och jag vet att jag snart kommer ångra att jag inte orkar gå och handla, samtidigt som jag kommer ångra om jag går och faktiskt handlar...tricky!

har inget vettigt att skriva, mest för att det inte händer nått vettigt här omkring....nu måste jag hitta ett par varma sockar och kolla tv-tablån....





Påtaglig påhälsning från det förflutna igår.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte lätt med godissug... det är förrädiskt och släpper inte sitt grepp förrän man fallit för frestelsen- enda sättet att bli av med det... satan! Grattis till betyget- vi fick VG på vår c-uppsats idag, är mycket nöjd! Puss sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback