Per Mattsson

Såg precis den här bilden på Per M och Evelina.....Per är alltså min svägerskas lillebror, min guddotters gudfar, min brosdotters morbror, min brors svåger och en av mina allra bästa vänner!
Vet inte hur många gånger vi pratat  sönder nätterna, hur många gånger vi skrattat ihop, hur många gånger han torkat mina tårar och tröstat mig. Mitt blonda lilla yrväder!
PM - jag vill aldrig vara utan dig, är så glad att du är min vän och tycker fortfarande att du är grym på att kramas, du är superduper viktig!
Längtar faktiskt hem just nu, när jag fick se två av mina favvisar på bild tillsammans, så fina!


51506-137
Snodde bilden från
www.theholmlunds.blogg.se, tror det är ok!

Kommentarer
Postat av: The Holmlunds

Klart det är okej - för oss i alla fall :-) och jag tror inte morbror har nå't emot det heller.

2007-01-25 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback