onsdag...

...idag ska M till Syon...är faktiskt lite spänd på att höra vad hon har sagt, hoppas ju själv på ett möte snart.

Natten har vart kort....somnade alldeles för sent, vaknade för tidigt. Somnade dock med ett leende på läpparna, det här skönt att höra att du mår bra hjärtat....trots att tummen inte är som den ska.

Plugg idag, på hög nivå....men men....det är väl en del av livet som student och tydligen ska man ta det på allvar.
Är inte alls sugen på att ge mig ut i rusket, förstår inte hur folk pallar med det här vädret under en längre tid, bara det gör en deprimerad!
På med myskläder, trots att det kommer väcka en del konstigt blickar på campus - oooorka bry sig? NEJ!

Längtar redan till kvällen, kommer nog sova gott efter ett långt samtal med hjärtat, ett lite samtal med mamma, ett långt samtal med Lella och under dagen kommer jag nog tjöta lite med Camilla också.

Camilla - det betyder massor att du finns där för mig när jag behöver prata om sånt som nästa bara du förstår (av alla de i min omgivning), om vi hinner ses eller ej, om vi delar musiksmak eller ej spelar ingen roll - du är än då min bästa vän!


jaja dags att ta sig i kragen...äta nått och bege sig mot skolan...

ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback