NOOOOOOOOOOO!!!!

vaknade i morse och det är snö (!!!!!) i Helsingborg.....och inte nog med det, det är minusgrader också!
Vad har jag gjort för att förtjäna detta! Tycket om att det var läääänge sen jag trampade på nysnö, tyckte om att det aldrig blev kallare än fem plusgrader här nere.....tycket om att vårblommorna börjat blomma och att havet luktade sommar........

VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA!?!?!?!?!?!?!?!

nä Kattis är inte nöjd alls....men måste ändå släpa sig ut för att gå till skolan....


att Csn inte betalat ut några pengar och mitt balsam tog slut förra veckan gör dock mitt hår till en intressant skapelse att beskåda.....


Hej mitt vinterland....tralalalala tralalalalala.....blääää!


Fick fin fina låtar skickade till mig.....är det sjukt att jag blir stolt!?

Ha - det spelar ingen roll - för stolt blev jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback