"när blir kunskap en lyx?"

Föreläsning för blivande ledare inom service företag och det pratas mest om munhygien och hur vi ska hitta bolmört (eller nått sånt) göra det till en boll, tända på och inhalera röken - tydligen blir man hög då!


ibland undrar man vad det är vi förbreds för....men att säga att det inte var underhållande vore ju fel...för det var det...

och nej, jag har inget liv...fryser, bloggar och sover...that's it ;)
(egentligen är det inte så illa, men just nu känns livet rätt fattigt....blir bättre på torsdag)


INSAMLING


jaha - då var det dags för min tredje kurs och därmed också min tredje laddning kurslitteratur....

härmed börjar en insamling som förhoppningsvis kommer reslutera i 630 kr ... ;)
vilket av en slump är precis den summa som mina böcker kommer konsta!

Kommentarer
Postat av: brorsan

Tips...
Det går ju att kopiera... eller låna böcker också... Annars... är det ju omöjligt... att ha råd till viktiga saker... (öl)....

2007-01-23 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback