Ja, gott folk!

Inte mycket att klaga på idag, vaknade av att Lella ringde, hann inte svara, men hon ringde iaf, good stuff, somnade om, vaknade av att mitt alarm spelade Karma Police, såg att solen sken utanför fönstret, tog en lång dusch, såg att vi äntligen fått tillbaka våra plusgrader, kollade kontot, prisade csn, letade räkningar, betalade tidigare nämnda, åt frukost, gjorde mig iordning och nu ska jag ner på stan och köpa lite nödvändigheter, sen ska det inhandlas kurslitteratur, gås på föreläsning och sen ska jag faktiskt äta nått gott för en gångs skull!

SUNSHINE!!!!

lovley!


puss på er....


Kommentarer
Postat av: Axel

Allmänbildad och lyssnar på Radiohead! Kanon tjej!!

Postat av: monstermamma

Vilken härlig start på dagen. Njut av din riktiga mat. kram

2007-01-25 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback