It's been a long December....

Klockan är snart två, jag borde sova, borde....
känner mig lite sorgsen, lite ensam men faktiskt inte övergiven.
Smsen far genom natten och jag tackar Gud för tekniken som gör att du aldrig är längre bort än ett telefonsamtal, ett sms, en msn-konversation....alltid med mig....

Inget prat med Lella idag, saknar henne som fan....nästan så tårarna rinner, och jag är faktiskt stor nu, ska inte gråta så mycket .Men det är tomt utan henne, och även om vi delar varandras andetag och tankar så är vi ändå långt ifrån varandra....saknar så det svider...

Helsingborg samarbetar inte med mig, vilket är surt....det själper snarare än hjälper...trycker ner snarare än drar upp. Jaja, man har inte roligare än man gör sig.....antar jag..
Blir så glad av mina fina töser här nere, hur jag skulle överleva utan dem är en gåta jag aldrig vill veta svaret på....mitt syre!

Skönt med vänner som jobbar natt, då får man svar direkt, stackarna har ju inget vettigt att göra.....det uppskattas iaf....natten blir inte riktigt lika mörk då....

Saknar det som var ibland, för just nu så känns saker och ting lite på paus, och jag har aldrig varit bra på det, aldrig kunnat stå still så länge.....men samtidigt är jag på väg mot något som bara måste blir bra....

Måste byta sms-signal...måste bara hitta en bra.....



"det mörker du ser gör att stjärnorna syns lite mer..."


Danny ska gifta sig, eller planerar det i alla fall, därför blev "lilla svenska flicka" utelsuten igen.....har iofs inte pratat med honom sen augusti, men jag skulle gärna vilja vara en del av hans liv igen, en av de få som får veta....

Kommentarer
Postat av: PFX

Kom ihåg att tårar bara är en natriumklorig/diväteoxid-blandning...:)

Postat av: Anonym

SOV på nätter
VAKA på dagar
Det är ljusare då!
KRAM

2007-01-24 @ 16:49:17
Postat av: Axel

Det var ju en jävla tur att Robin röck in o talade om sanningen där, annars hade jag framstått som en skitsofren jävla idiot!
Men som sagt, syrrans hund heter Axel Axelsson, troligen döpt efter mig. Själv så är jag döpt efter Johan Cruyff om du vet vem det är?!

2007-01-24 @ 20:57:03
URL: http://www.let-down.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback