ett försök...

en vecka i skåne....har haft hela mitt liv på paus, inga sopor har blivit slängda, resväskan står kvar i köket, pluggadet har gått rätt dåligt, mycket prat i telefon, hemlängtan, bortlängtan....ni vet...

har ställt frågor jag inte vill ha svar på, tårarna har varit ständigt närvarande, ångest, funderingar och rädsla....

det låter ganska hemskt jag vet...

men det finns ljuspunkter..jag inser att jag mår dåligt, att det är dags att ta sig i kragen, tidigare än andra gånger....jag klarar ju det här, kanske kommer jag göra förändringar, men jag klarar det.....en känsla som är den största befrielsen i världen..

JAG KLARAR DET!

tycker om när min telefon säger "det kittla till gött i fickan, månne det va ett sms..."...tycker om att se dina ord i smset...de gör mig glad...

telefonen ringde sent i natt, vaknade och pratade bort en timme....det va mysigt...varmt under täcket, dina historier i örat och sen höra hur du blev tröttare och tröttare....vi var tvugna att lägga på ......hoppas du sov gott med Picasso alldeles nära!

det kommer nog bli en bra vår....våren 2007 - tror den kommer bli riktigt bra....eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback