berusade blogg inlägg...

..rockar fett på kvällen och är lagom pinsamma dagen efter...men men...det bjuder jag på....

har varit på nån sorts feste på nån sorts bar...med massor av campus folk...

stackars bartendrarna fick inte stänga...blev bjuden på cider för en av dem spillde på mig...ha!
inkassera!

blev precis helt förtrollad av let.down.coms nya hemsida...haha mycket konstigt som händer med alkohol i kroppen....fint var det.....fast kanske inte så förtrollande som mitt sinne anser det vara nu!


god natt mina små vänner...sov så sött....ni är så duktiga på att dansa på borden och tvinga uteställen att ha öppet minst en timme till :)


och till mitt hjärta....jag vet att du sover nu, under ett täcke som jag önskar var mitt....söt är du! lyssnade på dina trummor hela vägen hem....lite lättare att gå då!


PUSS och tjoflöjt.....ni vet hur det går...ajabaja

Kommentarer
Postat av: Axel

Fan vad kul att du gillar den nya sidan! Lite lättare o hålla reda på än det andra!

Over and out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback