Andra sidan atlanten

Tittade på Tv och fick helt plötsligt en brutal längtan tillbaka till Californien....saknar dofterna, ljuden, känslan, människorna, Camilla....maten, stranden, solen, glassen, forever 21.....

Kommer nog aldrig att återvända, och även om jag gör det kommer det aldrig vara som det var då....

Har inte haft kontakt med Danny sen i augusti, vet inte om han mår bra, om han lever, vad som händer i hans liv, hur det går med flickorna, vad han har för planera för framtiden...det känns lite sorgligt, vi som stod varandra så nära förr...


51506-130
Solnedgång i SanClemente, Kattis i vattenbrynet


51506-129
Ängel? a la Hollywood


51506-128
Camilla och jag njuter av livet på stranden


51506-131
Jag, Dunc the hunk och Dan the man festar i SanDiego


Kommentarer
Postat av: PFX

Du vet jag kommer alltid se USA som början på slutet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback