2007 är här

Och vilket år det kommer bli!!!

Firade in det nya året med massor av underbara människor på Linköpings slott. Det var rundvandring, trerätters, vin, skumpa, chips, karaoke och fri bar!
Inget att klaga på!
Somnade på en soffa med en gardin som täcke runt fem tiden - där satte vi ribban för 2007!

Vad hände då 2006?
MYCKET hände 2006!
Vi fick vår Evelina
Jag flyttade till Helsingborg
Jag började plugga
Jag hade en underbar sommar
Jag lärde känna Jack
Jag träffade Robin
Jag fick nya. underbara vänner i Hbg (jessica, johanna,elin, frida, annie, alex, per....och alla andra)
Jag växte upp
Jag blev sårad, och självläkte
Jag kom ännu närmre min Lella

Det var
           fester
           tårar
           skratt
           sol
           bad
           filmer
           krossade hjärtan
           glada själar
           missförstånd
           samförstånd
           tentor
           funderingar
           
och
           mycket               mycket             mer


Nu sitter jag i en soffa som inte är hemma, som inte är borta, som är något obestämt, men ändå väldigt självklart.

Nyårslöften?
nej inte några ännu, men man lovar väl sig själv saker varje dag.....att sluta....att börja...att aldrig mer....att oftare....ni vet vad jag menar....



"This is the first day of my life.
I swear I was born right in the doorway.
I went out in the rain,
Suddenly everything changed they're spreading,
Blankets on the beach.

Yours is the first face that I saw.
I think I was blind before I met you.
I don't know where I am.
I don't know where I've been.
But I know where I want to go.

So I thought I'd let you know,
These things take forever, I especially am slow.
But I realized that I need you,
And I wondered if I could come home.

Remember the time you drove all night,
Just to meet me in the morning?
And I thought it was strange,
You said everything changed.
You felt as if you just woke up.
And you said, "This is the first day of my life.
I'm glad I didn't die before I met you.
But now I don't care, I could go anywhere with you,
And I'd probably be happy."

So if you want to be with me,
With these things there's no telling,
We just have to wait and see.
But I'd rather be working for a paycheck,
Than waiting to win the lottery.

Besides, maybe this time it's different.
I mean, I really think you like me."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback