Time to go back...

har alltid lidit av sjuk separationsångest, hela min kropp gör uppror när jag ska säga hej då på obestämd tid.
R har gått till jobbet, så klart, lämnade min drömmandes om vinst av miljoner så jag kunde ringa hans arbetsgivare och hyra in honom som anställd hos mig - åh! lovley!

Dags att bege mig ner till skåne, fast hela min varelse vill stanna här och gosa med Picasso, får försöka tro att avståndet gör att jag uppskattar min tid med R mer....och att vi bygger nått annat med hjälp av alla timmar i telefon.

Helgen har bestått av mat, ätande, filmtittande, mys med Lella (som förövrigt gjorde tummen upp för R), festande med makalösa människor, underbar hudkontakt och många timmar i duschen!

Trivs som fisken i vattnet, trots att min dramatiska sida kommer fram ibland, sorry!

Dags att packa lite, äta lite och sen se hur bra det går att gå ner till station alldeles ensam :(


puss på er alla nkpgbor, lkpgborg och grottefolk....you rock!

skånetöserna...ni är anledninge till att jag överlever där nere, ledsen att jag inte är världens roligaste just nu....men orken finns inte riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback