sorry axel... här kommer en uppdatering!

just nu sitter jag framför datorn hemma hos R, han står i duschen och vi ska snart laga mat. Åkte från fem plusgrader i Hbg till det kallast h-vetet på jorden...inte bra!
Men pluggandet går bra trots kylan, får massa mys och närhet....tro mig jag klagar inte!

Hittade delen till min hårtork hos en intet anande R....som tyckte sig ha letat efter den....hmm virrigare pojke får man leta efter!

Ikväll ska jag få se raringen spela trummor i replokalen, tydligen är det nya PA:t så grymt att jag bara måååååste få höra....och eftersom jag är så snäll hänger jag glatt på (hmm inte alls kul att se pojken spela trummor, inte alls sexigt...nä då;) !)

Dags för käk här i Nkpg...

vad gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback