Separationsångest

sista kvällen i Norrköping och jag måste erkänna att tårarna redan runnit....är nog SÄMST i världen på att säga hej då....helt otroligt hur ont i hjärtat det gör, särskilt när det är nära avresetiden...

"Började" dagen vid 06.40 då en tröttis kom in genom dörren och kröp ner i sängen, efter lite hostande och snörvlande konstaterade vi att sjukdomen var nära, sen somnade vi (önskar att jag kunde säga "nära, nära" men det är för varmt under täckena för det...så vi får nöja oss med att hålla handen).
Sov sött till 09.30 då jag smög upp och gjorde mig iordning, hade ju bestämt dejt med pappa.

51506-150


Med Jessica som sällskap i örat gick jag ner på stan och tänkte hoppa på en spårvang (jo de har såna här!!). Träffade varenda fyllo Nkpg har att erbjuda, ett av dem stod brevid mig vid hållplatsen och frågade tre ggr i minuten om spårvagnen kom snart....vilken tur att jag har sån service anda!

51506-149


Kom till pappsen, blev försedd med handskar, vandrade till lunchen och åt god, sprödbakad fisk....mys med pappa! va riktigt kul att se var han springer omkring på dagarna, känna lite på stämningen och få lite koll på vilken roll han har på sitt jobb. Måste stolt konstatera att hans kollegor respekterar honom, samtidigt som han inte är svår att skratta och skoja med.....min pappa är den bästa!
Jobbigt att säga hej då till pappsen....kunde nog räkna både en och två tårar på vägen därifrån...

51506-148



Hoppade på spårvagnen igen, hoppade av inne i stan, köpte mat till tröttisen, kom hem, njöt av hur glad han blev och fortsatte vårt Twin Peaks maraton. Önskar vi hann se klart alla avsnitt nu, men det är väl ytterligare en sak att längta efter....woho.....

51506-147


Sov någon timme, vaknade av att det var sjukligt varmt, två täcken, två kroppar tätt intill varandra och myskläder på.....HOT!

Beställde kinamat och gick för att hämta den.....alldeles förträffligt gott!

lovley....

imorgon går bussen till Hbg....

Kommentarer
Postat av: Pelle Plutt

GYNNAR - VI VET!! Å saknar dig...

Postat av: Monstermamman

Gumman! Nu kommer ljusare tider och det är bara 40 mil till Helsingborg/Norrköping.

2007-02-28 @ 08:39:27
Postat av: Grottemor

GRATTIS på namnsdagen Karin MARIA Katarina Gunnarsdotter!

2007-02-28 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback