*PUH*

Det verkar onekligen som om alla tagit min "nyheter" med ro, ingen som tycker sämre om mig för att jag "kommit ut ur garderoben", verkar snarare tvärt om...hmm får fila på fler hemligheter att delge er så är jag kanske snart allas kelgris! ;-)


Idag är det dags för hadledning inför essän som vi ska skriva, inte mycket som kommer bordläggas idag, utan det blir nog snarare men diskussioner om frågeställningar och annat.
Har en seminarieuppgift att skriva i dag och sen är det helg, har iofs rätt mycket att plugga i helgen med har lovat mig själv att läsa hälften av artiklarna i kompendiet...inför tentan!


Tror jag har feber, har frusit hela natten, trots mitt supertäcke och rejäla myskläder.....men här finns ingen tid att spilla....vissa saker måste bara göras...

nåja, puss på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback