Plugghästen (?)

sitter i skolan och gör mitt bäst för att vara produktiv, hmm eftersom jag sitter och skriver blog så kan vi ju alla konstatera hur bra det går....

imorse hittade jag inte min pincett....hur *** kan den ha försvunnit? letade ÖVERALLT!!! med jämna mellanrum suckade jag över mig själv, för vad skulle pincetten göra i verktygslådan (som aldrig öppnas) och hur skulle den hittat dit (den står uppe på min garderob och jag är inte mer än ett halvt äpple hög), men mellan mina suckar insåg jag att när/om jag hittar den så lär det ändå vara på det mest oväntade och puckade stället man kan tänka sig.


Solen skiner i skåne och det är väl skönt, men allt jag vill är att sova....mest för att tiden ska gå fort..


Pratade bort halva natten, Lella ringde och vi var de västa kvinnogrisar ni kan tänka er. Usch, ibland är det tur att ingen hör så vi pratar...men himla kul är det....det skrattas mycket, "karlar" sägs många gånger, tårar rinner av skratt och sorg, dialekter blandas och behåring diskuteras....det är sjukt kul och jag kan inte tänka mig en bättre vän...

vi är dumma, onda, kärleksfulla och snyggast i världen....men man FÅR!!!

Älskar dig gumman!



nä dags att iaf se ut som om man pluggar och har motivationen....önskar jag kunde börja packa nu, men mamma säger att det får man inte...dagen innan (?) eller nått sånt....la två par strumpor på resväskan förra veckan, pch det va att gå över gränsen....tydligen...



over and out....


(röv är nått man skiter med, stjärt är nått fint och stuss - ja vad är det???)


Kommentarer
Postat av: Axel

Jag vet inte hur det funkar där du skirver di blogg, men kommer du åt så du kan skriva egna html koder? i så fall där du vill att texten ska byta färg skriver du sen din text och avslutar med där #ff0000 betyder röd. #FFFFFF är vit och #000000 är svart.

Din pengar ja! Mitt kort snackade om att dina pengar drog på tåg luff genom europa för att hitta sig själv. Skulle hänga på Reperbanh och massa skumma ställen i Holland och Portugal. Få se när dom kommer tillbaka, troligen typ den 25 feb.

Postat av: Axel

Om du vill ändra färg, kolla här hur du gör det!

http://www.webdesignskolan.com/html/grunder/html_farger.htm
hoppas du fattar. Det är den kåden som finns i en ruta där det står röd text...,Blå text..., Grön text...
Kör på!!

2007-02-05 @ 14:53:30
URL: http://www.let-down.com
Postat av: PFX

Ligger Bengt-Arne kvar i din verktygslåda?!? :)

2007-02-05 @ 19:54:37
URL: http://brokenwords.blogg.se
Postat av: Mammamonster

oj så rött!!!!!!!!!!!!!!!

2007-02-05 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback