Lördag i Nkpg

Först - ett stort grattis til Axel på 25års dagen....dags att bli russin!


Idag var det tänkt att vi skulle soooova länge, igår åt vi gott och tittade på en film som faktiskt var riktigt bra...children of men hette den.....rekomenderas!
Trots den planerade sovmorgonen vaknade vi vid halv nio och myste hela morgonen....lovley!

R har dragit iväg på dop och lämnat mig alldeles ensam i lägenheten, Picasso är ju iofs här....
Snart kommer min Lella ringa så ska jag ner på stan och träffa henne, sen kommer R och J och möter upp oss (hoppas jag iaf), vi kommer nog fika lite...

Ikväll blir det födelsedagskalas, vilket ska bli jätte skoj, men nervöst, har ju aldrig festat med R förut....en baginbox är inhandlad (tack pappa!) och partyhumöret är på topp...vad kan gå fel?? (vill inte ha förslag)


Puss på er...särskilt stor puss till mamma och pappa....nu är bäst!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag trodde bag-in-boxen var något mellan dig och mig.

2007-02-10 @ 20:27:02
Postat av: Axel

Nu har mitt nya inlägg legat ute i säkert en minut o du har inte kommenterat än - DÅLIGT!! haha

Tack för igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback