KattisKlumpeDuns

Så var det dags för handledning. gänget är på väg upp för att möta Filippa och blända henne med vår briljanta idé!
Vi går i trappen och småpratar (klubben-för-inbördes-beundran) och jag har mina kalla händer i fickorna på västen....efter som jag inte är den smidigaste av oss snubblar jag till i trappen, lyckas inte få ut mina händer för att ta emot mig och ramlar pladask....haha vi skrattade nog gott allihop....och många funderade nog över vad jag druckit innan jag gick till skolan den dagen. Hur som helst så får jag nog ta över Jessicas roll som smurf nu, har på känn att det kommer dyka upp ett och annat blåmärke över helgen...


Filippa blev bländad, jag har inte slutat frysa....så nu blir det stora, fluffiga, rosa tofflor på och TV mys. Ska vara flitig student senare...promise!


vinkivink!

Kommentarer
Postat av: Grottemor

Klomrutt, var ordet!

2007-02-16 @ 16:02:22
Postat av: Monsterföräldrarna!

Vi vill se bilder på det blå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-02-16 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback