I rock!

sitter och flummar med någon sorts arbetsansökan inför sommaren, alltid lika svårt att skriva nått som höjer en själv till skyarna samtidigt som man lite snyggt ska vara ödmjuk.....utmaningar är väl underbara!?

R är och "jobbar", dvs han har killgruppen och de är på bio, snart kommer han indundrande genom dörren och sen ska han jobba natt, vilket oundvikligt betyder att jag får sova ensam (Picasso räknas tyvärr inte här).
Har försökt plugga idag och faktiskt avverkat en bok, har två böcker kvar att plöja och kommer säkerligen hinna med i alla fall en av dem innan jag somnar i kväll.

Imorgon ska jag ta spårvagnen till pappas jobboch sen ska jag äta lunch med PappaMonster, vilket ska bli kul, Har inte varit på hans jobb på läänge, mys!!

Har förövrigt inhandlat den coolaste vårjackan ever.....I rock!

vill inte åka härifrån....alldeles för mysigt att få rå om P och R, alldeles för underbart att vakna och få kramas....och att ha nån som lagar mat åt en....lovley!
Att ha pappa och mamma nära och Lella endast en halvtimme bort....lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback