Hjärtklappning

mitt lilla hjärta har inte velat samarbeta idag, har inte kunnat slappna av, har haft hemska drömmar, hjärtklappning och obehag hela dagen. Inte riktig panikångest men nära nog....
Ringde sjukvårdsupplysningen för att kolla om jag ska ta tabletter för de här eller bara låta det vara....rådet var att ta tabletter om det var obehagligt.....så nu ska jag peta i mig små vita pillar...tycker inte om det alls.
Nästan mer ångestframkallande att ta dem, och känna sig sjuk, än att strunta i dem och känna ångestkänslan....

vill inte vara med om det här, orkar inte med det....vill bara kunna slappna av och ta det lugnt....varför förstår inte min kropp det?!?!?

fan!


annars är allt bra, varit ledig idag, följt med Jessica på ett litet ingrepp, köpt lite godis och städat lite i badrummet...

dags att ta tjuren vid hornen, fylla ett glas med vatten och ta de här pillren - fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback