har-ingen-slagkraftig-rubrik-och-får-inte-lämna-den-blank-så-ni-får-nöja-er-med-det-här

så har ännu en söndag, och därmed en vecka, gått till ända....niiice!
Har faktiskt varit mitt effektiva jag idag! Good girl!
Släpade min förslappande kropp till stattena, handlade mat och hämtade ett stooort paket från buzzador, det va tungt att släpa hem det, men superkvinna som jag är så gick det vägen det med.
Väl hemma började jag på min seminarie uppgift (är väl medveten om att jag enligt planen skulle gjort den i fredags....men icke!), lyckades baka bröd (DUTTI!!!) och pratat med R, Jessica, mamma och Lella....skulle vilja klappa mig själv på axeln och blinka menande med ena ögat...men jag orkar inte gå till spegeln...

Lella, min söta, fina tjeja, var lite kärlekskrank idag, så vi har pratat bort massa timmar....jag va nog lite krank jag med - så några skratt satt fint....vet inte vad jag skulle göra utan min tös - men det vet ni redan!

Imorgon blir det
-föreläsning 10-12
-kopiering av papper och låna böcker, läsa artiklar till tentan 12-15
-tvätta 15-18
-städa 15-18
-packa 18-20

fullt upp....men det är bra...brukar klara av att vara effektiv, tror det ligger i släkten..

tror för övrigt att tomtar, eller "lånare", har intagit min lya...först försvann pincetten och nu har munstycket till min hårtork konstigt kommit på villovägar....hmmm!


nu ska jag kolla på programmet om "dirty jobs".....lovley!

Kommentarer
Postat av: Axel

Det står ju väldigt still här just nu! vad gör du igentligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback