Feberyra

Tillbaka i skåne. Efter sex timmar på en buss, en resa som vanligtvis brukar vara uthärdlig, men med separationsångest, 39 graders feber och en rinnande näsa var den allt annat än behaglig.

Men under dessa sex timmar har ju tankarna hunnit vandra en del, jag blir något utav en hobbyfilosof någonstans efter Boxholm...så här kommer ett försök till en sammanfattning av feberyran runt Gränna...



till min speciella
jag vet att jag sagt det förr, att du förvånar mig och gör mig glad. Jag har alltid tyckt om passionerade människor, men även i den kategorin människor finns det en skala. Det som slog mig när det gällde dig från första början var att du var ödmjuk, du hade aldrig något behov av att visa dig störst. bäst och vackrast, du bara va. Jag vet att jag sagt det förr - men den ödmjukheten gör dig bara större, bättre och vackrare än alla de där "jag-måste-bevisa-att-jag-är-bäst-jag-måste-höras-högst-och-synas-hela-tiden"människorna.
Du gör mig stolt, du är fin och speciell.....

krya på dig mitt hjärta....fryser du så ska jag försöka värma dig så gott det går med 40 mil mellan oss...

♥puss♥


51506-151

nu ska jag sova, tenta tidigt imorgonbitti, och då vill jag vara frisk!

Kommentarer
Postat av: Kattis

heheen hobbit som somnat i min säng..
o tack för dom fina orden gumman..
bli frisk nu
puss

Postat av: Monsterföräldrarna

... som önskr lycka till idag på tentan!

2007-03-01 @ 06:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback