...down under....

Så är jag tillbaka i Skåne igen....sjukt hur det känns som om tiden står still.....oron sitter i kroppen. Saknar mina små änglar där hemma, tryggheten.....saknar den...


Människor förvånar mig, om och om igen, på gott och ont......tappar hakan ibland...så illa är det.....är alldeles förundrad över prioriteringar och reflektioner.......totalt paff....



Jävla skit, nu vill jag ju se fortsättningen på Heroes....(fast det kommer jag aldrig att erkänna!!)

Jag gör mitt bästa för att våga gå den svåra vägen, för att våga lita på dig och på mig själv i din närhet....hoppas du ser. Jag försöker ge oss den tid vi båda förtjänar, för vi förtjänar mer än så här.
Letar efter min tillit, letar efter mod, vill ge det till dig.......jag tror du förtjänat det...och gör du inte det så är det bara att börja nu ;-)

jag är trött och lite ledsen, ska inte klaga, jag har så mycket av värde i mitt liv....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kommit fram ordentligt. Nu har vi fyra dagar till ledighet. Mycket skönt ska det bli. Godnattkram!!!!

2007-02-12 @ 21:48:24
Postat av: Caroline

Gumman, blir lite orolig. Hur mår du igentligen? Saknar att inte kunna ha dig här, ta ett varv runt ån o prata så där som vi alltid kunde göra.. snuttan, du vet att du bara kan ta upp telen o ringa precis när du helst vill!!
Puss på dig sötis..

2007-02-13 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback