Alla hjärtans-dag

Hatar att älska den här dagen, för nio ggr av tio ligger den som en klump i magen....

Somnade alldeles för ensam igår, men kände mig inte alls ensam när jag vaknade....för ♥någon mycket speciell♥ hade tänkt på mig tiiidigt på morgonen och skickat världens sötaste sms - så blev den här dagen jätte bra......


att så lite kan ge så mycket....gjorde mitt hjärta varmt, satte ett leende på läpparna och fick mig att somna om så gott....goood boy! ;-)


stor kram till alla mina vänner idag - ni är värda allt!


51506-143 51506-143

Kommentarer
Postat av: MONSTERMAMMAN

ett STOORT Hjärta från mig till dig.... idag ... och alla andra dagar!

2007-02-14 @ 11:22:14
Postat av: Irini

Stor kram från mig till dig!! Ha en bra dag!!

Postat av: Caroline

Stoor kram till världens finaste flicka =)

2007-02-14 @ 16:47:01
Postat av: Axel

Vad kan man söka på då? nån länk adress som heter embed eller liknande finns det säkert

2007-02-14 @ 17:29:32
Postat av: Axel

Tack för filmerna! Tyvärr så kunde jag bara se den första filmen då dom andra var privata och du måste skicka dom till mig på nått sätt via Youtube!
Jag hittade dig på tube och la en vän förfrågan där så kanske du kan skicka filmerna till mig där igenom på något vänster!!

2007-02-14 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback