Update!

Så var helgen över, den gick fort, va vit och fylld av mys!
Jobbade hela fredagen, första dagen på nya jobbet, vilket fyllde min hjärna med information som jag fortfarande inte helt tagit till mig. Men kul var det, galet folk jag jobbar med och söta kollegor har jag!
Mycket att lära, men det ska nog gå vägen!

På lördagen blev det lussekattsbak och PM kom hit på kvällen för att mysa! Vi åkte och tittade på när La Fleur Fatale (Läs "La Flööfa Gay") spelade på skylten. Vi utgjorde väl halva publiken, men det va kul att se dem live!

Söndagen bestod i adventsfrukost med monsterföräldrarna samt med att förgöra och begrava min passion för shopping, det provades kläder till förbannelse....då nya jobbet har dress-code var det bara att anpassa sig och inhandla kläder som anstår en BA. Trots mammas och pappas glada tillrop blev det till slut för mkt...nope....no more shopping for me for a while....

Provade drömskorna...men de får vänta till lönen kommer i januari....I will survive!

Hann med en liten, snabb glöggfest och köttfärslimpa på söndagskvällen.

Idag har jag återigen jobbat, känner att jag börjar få lite mer koll nu, men det är en bit kvar!

Imorgon är det skola, på onsdag blir det plugg, julbord och klubben "din mamma"...plugg på torsdag, jobb på fredag och sen Winnerbäck med PFX på fredag, på lördag blir det plugg och 25års fest...söndag = plugg.

Shit....busy girl - that's me!

men jag ska nog kunna klämma in några vänner i mitt schema också!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Grottefolket

Hur ser du ut i din nya dress code????
Visa ... visa ... visa ...

2007-12-04 @ 16:35:53
Postat av: Pa

Tack för urmysig frukost!

2007-12-05 @ 06:36:17
Postat av: Johan

du måste höra detta!!

http://www.youtube.com/watch?v=hoHloQFJNvs&eurl=

Postat av: mamman

jag gillar både rött och vitt vin...... bara så du vet. kram

2007-12-06 @ 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback