Hell YEAH!

Egentligen kan jag inte klaga på nått.

Jag har ett jobb jag gillar, arbetskamrater som vet hur man får arbetsdagen att lägga i en högre växel.

Jag en myyysig lägenhet som är HEMMA för mig.

Jag har mon utbildning som passar mig bra och som utmanar mig...vilket jag behöver.

Jag har en gigantisk familj som är lite halvgalen, men som älskar mig och, så klassiskt, bär mig över mörka vatten.

Jag har ♥Lella♥ som vissa stunder är en förlägning av mig själv, vissa stunder är min storasyster och andra mina lillasyster....du är mitt allt!

Jag har Jessica som lyfter tråkiga föreläsningar, är frispråkig och intelligent. En tjej jag inte vill vara utan.

Jag har ♥ som är ganska ny, som skrattar mer än någon annan, som bryr sig, som är ödmjuk, har självdistans och bara är så där allmänt underbar.

Det är jul - lägenheten är nystädad, all tvätt är tvättad, det finns nybakta lussekatter i köket och det är fredag......imorgon kan jag sova hur länge jag vill....

Allt ¨är så bra (peppar, peppar....)


Kommentarer
Postat av: grottemor

Sån tyr!!!!!

2007-12-14 @ 21:52:05
Postat av: Anonym

Instämmer...vilken tuuuuuuuuuuuuur.......k

2007-12-14 @ 23:58:52
Postat av: Cici

Härligt att allt är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback