2007/2008


Det fanns en tid då jag räknade mina egna hjärtslag. Som om jag väntade på att mitt predestinerade antal skulle ta slut.

Det fanns en tid då jag räknade mina egna andetag. Då varje inandning var en kamp och en reflex jag lätt kunnat vara utan.

2007 är snart slut. 365 dagar av skratt och gråt, av glädje och sorg. Så långt är det väl lika för alla. 2007 är året då jag grät alla tårar över det som hänt de senaste tre åren. 2007 var året då kraschade efter att ha träffat den enda person som fått mig att flyga sen jag brutalt tappade mina vingar. Året då jag vågade flytta hem, då jag fick mitt jobb. 2007 kommer vara styrkans år för mig, trots att jag aldrig varit svagare.

2007 är året då kärlek har kommit i olika former...

tår sammanflätade med mina, så fruktansvärt ovillkorligt....


någon som bjöd in mig att dela sitt hem med mig för en kort period...


ett evigt flyttande av saker och möber samt ett evigt stöd i allt jag gör...


någon som kom in som en frisk bris....som har en mental k*k som gör de flesta män avundsjuka och som gör mig såååå glad!



vänner som sluter upp kring en och firar med pompa och ståt


Min tös lämnade lilla Lkpg i samma stund jag kom tillbaka, vilken tuuuuur för den här stan behöver i alla fall en av oss....nu bor hon i storstan och det är nog tur det med...för jag tror hon behöver den nästan lika mycket som den behöver henne....

Så ska man satsa på att 2008 blir ännu bättre än året innan, nu ska man bli lycklig, vältränad, smal och leva nyttigt. Här ska städas och göras saker i tid, man ska komma ihåg födelsedagar och slippa stressa. Man ska värdesätta saker mer och försöka förverkliga i alla fall en av sina drömmar. Samtidigt ska man vara så förståndig så man inte lovar orealistiska saker där på tolvslaget.....det hela känns faktiskt som en pariodi på sig självt....

Mitt nyår kommer firas i en klubblokal mitt ute i skogen, där maten har lagats av tre grabbar i 25års åldern. Vi kommer dricka för mycket och skratta så vi gråter, det kommer vara allt annat än glamoröst, men med det inte sagt att det inte kommer vara perfekt....för hur skulle det annars vara?

Med en bild på det vackraste i mitt liv lämnar jag er för 2007...och önskar er ett GOTT NYTT ÅR!


image346

Sprid stjärnglans runt er var ni än går...livet blir så mycket färggladare då...

(min familj må vara en mix av Norén och Gardell...men mer kärlek får man leta efter!!! Första helgen i juni rockar!!)




♥ - jag vet att jag är mer än en handfull och svårare än att komma på det där enkla riffet som låter så grymt. Jag vet att jag utmanar dig mer än önskat och att det skulle vara enklare att stränga om en gittarr med bakbunda händer och ögonbindel än att förstå hur jag fungerar....

du förtjänar det bästa 2008.....puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötis.... Du glömde att jag har den snyggaste hatten du nånsin sett också! ;) PUSS

2008-01-03 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback