Bye Bye Helsingborg

Nu är jag inte längre Helsingborgsbo, idag gick flyttlasset hem igen, efter ett helt år. Det är inte utan att tårarna rinner när jag skriver det här, för beslutet att flytta hem har inte varit enkelt nånstans.
Fick en myskväll med gammeltackorna i fredags, oj va jag kommer sakna dem Jessica var också med på ett hörn....om än långt borta....

Som pappa sa "en epok är över", och det är sant....jag kommer alltid tänka tillbaka på mitt år i Helsingborg som ett år då jag lärde mig mycket, träffade enastående människor, hittade någon som fick mig att falla och insåg att Lella är min största kärlek....
Ett lärorikt år har nu kommit till ända, och jag måste vara tacksam för erfarenheten.

image303image304image305image306image307image308

Kommentarer
Postat av: PFX

Mm, det som föder en kan också förstöra en...:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback