Big girls dont cry...

Har blivit dålig på att uppdatera, om du frågade mina föräldrar skulle de säga att det är ett gott tecken, att Kattis mår bra när hon inte skriver, att hon inte behöver lätta sitt hjärta eller skriva ner jobbiga tankar.
Jag skulle nog kunna ge dem rätt i det, även om inte bloggen är det enda ställe jag lättar min själ och mitt hjärta.

Jag har tagit ett beslut. Jag stannar i Linköping.

Jag byter bort lilla mysiga, hemtrevliga campus mot stora liu, jag byter mina underbara töser mot nya människor, min lilla lägenhet på Vallgatan mot min etta på Vasavägen. Det känns rätt vissa dagar, vissa dagar känns det bara fel....men beslutet är taget och det kommer garanterat bli bra.

Sommaren 07...vad kommar jag minnas egentligen...
regnet kanske
eller alla skratt
eller hur FlööfaFlöf lärde sig gå
eller Lellas flytt till Sthlm
hur som helst så har det varit en bra sommar....nu har jag tre veckors sommarlov och sommaren fortsätter lite till...

Jag har saknat dig denna sommar, men fått lukta på dig några gånger, jag har saknat din röst och våra samtal, men fått prata med dig några gånger, jag har saknat ditt leende, men fått se bilder på dig.
Tänker inte skriva mer....men du vet vad jag vet....mitt lilla frimärke... =)

Jag har åkt på smällar i sommar, inte ens juli var så förlåtande så inga tårar rann, inte ens augusti har skonat mig. Kanske grät jag över att tron på mänskligheten återigen fick sig en törn, eller för att livet är så fruktansvärt orättvist ibland, eller för att jag behövde gråta....fråga mig inte.
Men vem litar man på när även de bästa sviker på samma sätt?

Nu planerar jag flytt, och inflytt, planerar de sista dagarna med Lella i stan, ska försöka njuta av de sista dagarna med sol och de sista sovmornarna.
Men hallå....det kommer ju fler...

Tvätten är snart klar och jag ska nog ta en dusch....




hoppas vi ses ikväll....du är behövd...på ett väldigt enkelt och okomplicerat sätt...det sätt som har blivit vårt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback