vintern rasat ut bland våra fjällar...

Valborg...kan du tänka dig att det idag är två år sen det började....för mig i alla fall.

Helgen har varit fullspäckad, igår blev det fika x 3, två med Jack och en med Carro. min stumpa.
Alltid lika mysigt att sitta med mina underbara vänner och snacka lite skit, få skratta lite och ha alla de där underförstådda blickarna. Jag trivs.

Hade en jobbig dag igår, helt slutkörd efter dålig sömn de sista nätterna. Lite tårar och mys med Lellsa till en underbar chickflick gjorde livet lite enklare. Tror vi båda somnade innan huvudet låg på kudden....vägg i vägg...två människor med speciellt band.

Idag vaknade jag av att min tös gjorde sig iordning för jobbet, alltid lika vacker.
Jag håller på att skriva på en analys om nätbutikens fördelar...vi får se hur det går med den. Lite över två sidor nu, ska väl gå vägen.

Ikväll blir det "akuten" med Lella - oj sånt studentliv.

Lkpg är fortfarande hemma...satan...inte jättebra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback