Vår/sommar?

image215image216image217image218

Kommentarer
Postat av: mamman

vår med stormsteg mot sommar. Gratuelerar dig som har MAGNOLIA inpå knuten.

2007-04-14 @ 19:50:22
Postat av: Axel

Nej du Kattis, här festas det inget!! Några kompisar är i nyköping o kollar på mustasch, några slöar hemma. Själv så kom jag hem från jobbet nyss o ksa jobba ett litet 12 ti,,ars pass i morgon mellan 06-18. Hockeyn går åt helvete va?

Postat av: Axel

Guldet kom väl rätt? haha. Nejvars! som sann Djurgårdare så är de ett jävla piss att Modo vann. Men jag är som du mest intresserad av fotboll, fast det går nog åt helvete det också i år.

Med min söta tös är det bara bra. Vet inte om jag får henne att förstår vad jag verkligen känner för henne. Fast det gör hon säkert, bara det att hon inte visar det på ett sånt sett som jag är vann. Hon är den mest underbara männsiska som finns.
Saknar henne så. men på torsdag åker jag till henne o ska vara där till måndag sen åker hon emd mig hem o ska vara hos mig till fredag, så vi får vara med varandra en hel vecka då. Kand et bli bättre?

Hur har du det med grabbar då?

2007-04-14 @ 21:59:42
URL: http://www.let-down.com
Postat av: Axel

Ok så ni pratar igen med varandra. Det var väl ett tag när ni inte gjorde det?
Det är ju bra! Det blir säkert bra i slutet ska du se.
Nej hanna har kanske lite svårt o känna sig trygg. Jag har ju blåst henne en gång för ett par år sen. Men det tänker jag ABSOLUT ALDRIG göra igen. Hon är mitt allt!!

2007-04-14 @ 22:31:08
URL: http://www.let-down.com
Postat av: Axel

Ja det kanske var lite fel ordval av mig o säga att hon är mitt allt. men hon är massor. hehe, klart jag inte kommer ge upp mitt liv. har ju så underbara vänner o allt det där som inte får försvinna. MEn jag gör allt för henne för att hon sak känna sig trygg. Bara hon ber mig så ställer jag upp och är där för henne.

2007-04-14 @ 22:45:28
URL: http://www.let-down.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback