Söndags nostalgi

Jag lyssnar på våra låtar, i någon sorts jakt på känslan som var vi.
Jag hittar den inte.
Idag kan jag skratta åt minnena, njuta av de glada och nästan rycka på axlarna åt de sorgliga.

Det finns någon som säger att vi va gjorda för varandra, att kärlek aldrig smakar bättre än så.
Jag höll länge med denna någon, hur kunde något någonsin vara större?

Vi slogs hela tiden, kämpade konstant, vet bara inte över eller om vad....
Fan, fan, fan, sjungs det, och visst lite av känslan finns kanske kvar....mest som nostalgi.

Minns knappt ditt ansikte, eller dina ögon.
Jag trodde inte du skulle kunna försvinna så som du gjort.
Trodde det skulle vara mer plågsamt.
Sorgen kanske ligger i att du försvann och jag kan inte säga när, kan inte säga hur,
eller om det gör mig något.

Söndag, och jag försöker sakna oss, kan inte det.
Skulle ljuga om jag sa att jag inte har dig i hjärtat...
Undrar hur det skulle vara att ses....kanske är bäst att låta bli...

Jag blir klokare med åren...


"såna chanser kommer en gång bara, aldrig att de kommer två..."

Kommentarer
Postat av: Axel

Jo du, här leker livet. Har precis tagit en powernap och nu väntar.. ja ingenting tror jag, vi har inga planer förutom Joanna förstås.

Hanna hälsar!!!

Postat av: Caroline.

heeej gumman!
Vad glad jag blir, är faktiskt ledig på torsdag, har avslutningsfest med barskolan på onsdag så jag tog mig friheten.. Kom hem till mig eller så möts vi på stan =)
Hur dags tror hon sig vara hemma?
Saknar dig du underbara flicka =)
Puss

2007-04-23 @ 09:02:33
URL: http://www.CarolinesTankar.blogg.se
Postat av: Lillper

Hejsan min lilla myra. Vem är det nu du går och saknar kära du? Vill krama dig men skärmen ser så ogästvänlig och burkig ut. Gör det iaf...oj, nu blev det fettfläckar på skärmen...ah shit the same...farsan har ju beställt nu och den här skärmen kan man inte se rött med. Btw, för att ge dig lite mer nostalgi, vi möter Tallboda på söndag....kommer nog att ringa dig efter det om det är okej...natti natti my dearest!

2007-04-28 @ 01:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback