Så var det officiellt

Kattis kan inte laga mat, det spelar ingen roll hur noggrann jag är. Tusen gånger har jag sett andra laga mumsig mat, tusen gånger har jag försökt göra precis samma sak som dem, ibland till och med gjort exakt samma sak - men ändå smakar det inte bra....alls!
Borde få nått sorts stöd från staten, för jag kommer inte överleva på snabbmakaroner och köttbullar så mycket längre till. Mamma Scan, Kungsörnen och Felix - så heter mina bästa vänner...

sen gör jag alltid så MYCKET mat att det liksom blir massor att förvara i frysen, mat jag aldrig vill äta igen för det blir ju aldrig gott....fan!

och säg nu inte att övning ger färdighet...har övat massor!

Hjälp mig i stället!

Kommentarer
Postat av: Doberman

Haha...sorry:S

Jag tror att det är så här, maten andra lagar smakar just på grund av det inte är du som har stått i köket och rört om i grytan. Man får en slag mättnad känsla just att stå vid spisen och laga käk, då kanske är det som du råkar ut för hela tiden, Tips: laga maten men låt den stå lite, gör nånting annat kom tillbax lite senare och ät, då kommer din mat smaka presic lika gott som alla andras:)

Postat av: Anonym

Gud försöker säga att du ska gifta dig rikt och ha en liten thai-aupair som städar och laga mat...tror jag...;)

2007-04-12 @ 21:25:10
URL: http://brokenwords.blogg.se
Postat av: Caroline.

Haha, det är precis vad det är, övning ger färdighet gumman.. Lägg ner kärlek och omsorg i maten, ansträng dig, gör en vanlig köttfärsås men gör det på ditt sätt med dina kryddor, fixa o trixa och låt fantasin flöda.. snabbisar och köttbullar är ju bara för "fattiga" studenter ;p hahaha.. oups ;)
Du är bäst och du lär dig..
Saknar och älskar dig maaassvis =)
Puss på dig

2007-04-13 @ 13:29:31
URL: http://www.CarolinesTankar.blogg.se
Postat av: Axel

Mat är ju skit lätt o göra. Läs recepten ordentligt först, sen skiter du i det o gör som du känner för!!

2007-04-13 @ 18:29:39
URL: http://www.let-down.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback