Min vecka!

Onsdag redan, dagarna flyger iväg.....även om tiden ibland verkar stå still.

Så vad har hunnits med denna vecka?
ja ni...jag har

*varit på spex och skrikigt omtag typ hundra gångar
*varit på föreläsningar där studenter helt allvarligt räckt upp handen och sagt "om det kommer in tio kunder får man ju garanterat tio sprut" och "det verkar ju vara expediternas image att vara medelålders, bittra och ha början till skäggstubb"
*varit på förläsning där det helt seriöst talats om "den bakre och främre regionen" i över en timme
*pratat mycket i telefon
*pratat mycket på msn
*städat
*druckit rödvin
*börjat packa
*planerat FEST på torsdag
*sett fram emot min 25års dag
*varit ledsen över en vän som jag inte känner igen och inte förstår
*gråtit lite över livet, men skrattat desto mer

Japp det va min vecka so far...

imorgon går bussen till Lkpg, sen är det fest med skumpa och trevligt folk, Linda B (tro mig man blir en schlagerbrutta om man är med Lella, det går inte att hejda) och sen blir det ett efterlängtat besök på Platå, där jag ska träffa Per, pussa på Erik och förhoppningsvis få massa mys....

Puss på er ....det är vår!


Kommentarer
Postat av: mamman

Ha det kul i LINKÖPING!!!!

2007-04-26 @ 09:39:08
Postat av: Lillper igen

Antar att dete inte är mig du pratar om för sannolikheten att du tror att jag kommer att dyka upp på Plåta är nog ganska slim. Hoppas att du får en riktigt trevlig kväll ute så kanske det blir att jag kommer över med en kram istället...eller vaf..jag ringer och kramar vettja...tjatch!

2007-04-28 @ 01:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback