Lkpg is my home

jag sitter på golvet hemma hos min tjej, hon är inte här, men ändå känns hon...underbart!
Har redan hunnit med en sväng på stan, tog systemet när jag ändå var i farten, sprang förbi Carlings och hälsade på Calle..han får mig att le, men gav mig nyheter som gör att det vrålar FAAAAAAAAAAAN i mitt huvud. Jag är faktiskt förvånad, trodde inte det skulle vara så...

Idag planeras en promenad till Tornby med PM och ikväll ska vi återigen göra staden osäker.

Älskar att vara hemma, det är så tryggt, så vant, så mycket hemma!!! Solen skiner, uteserveringarna är fullproppade, och överallt står det glada, öppna människor som ler....vill aldrig lämna!

Har haft det supermysigt sen jag kom hit, inte många lugna stunder, men det är ju så jag trivs bäst...alltid nått att göra, nån att träffa...

Borta bra men hemma bäst? ja i mitt fall stämmer det nog...


är rädd för sommaren, den känns så avgörande...ändå längtar jag så det värker...





jag har inte tagit några beslut...bara så du vet...det var ditt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback