en tanke

Att vilja något så mycket, och vilja något helt annat för sig själv.....
återigen en ny upplevelse...

försöker rensa bland mina tankar, lägga dem i högar, sätta ettiketter på dem, slänga vissa, vårda andra....det är lättare än man tror...
Vissa saker är så självklara, som din lycka, som Lellas lycka, som all kärlek, jag kan inte bryta mig loss från dem, kan inte lämna dem, vill inte.....
Andra saker känns suddiga, nästan påhittade, svåra att ta på och då även svåra att sortera....ni som känner mig vet att jag hatar oordning.

Du sitter så långt borta, och ibland känns det som om jag kan sticka handen genom datorn och ta på dig....hålla din hand, viska i ditt öra att det blir så bra det här, för det måste jag tro, att allt blir bra, tillslut blir allt jättebra. Lyckan väntar på oss alla, men gör inte som du alltid gjort, för då får du vad du alltid fått....

Jag väntar inte längre, jag har slutat med det, men jag hoppas fortfarande, och kanske blir det jättebra en dag...

"You with the sad eyes
Don't be discouraged
Though I realise
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness there inside you
Make you feel so small


But I see your true colors
Shinin' through
I see your true colors
And that's why I love you

So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow.

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You can call me up
Because you know I'll be there"



jag vet att du förstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback