Mitt lilla krypin!


Nu ska jag, så pedagogiskt som möjligt visa hur mitt nya lilla hem ser ut....vi börjar med en planritning...

51506-74



HALL
så här ser det ut i min lilla, lilla hall om man står med ryggen mot sängen


51506-75

BADRUM
på nått sätt har de lyckats klämma in ett litet badrum med en minimal dusch...inte världens lättaste att raka benen i den kan jag lova!!

51506-76

SÄNG
soffa, allrum, helt enkelt platsen jag tillbringar mycket tid på.....obäddad och blommir i behov av vatten....jag vet mamma!!!!
utanför fönstret är balkong nr1
51506-78

TV
Helen.....vad säger vi om den fin fina tvbänken?

51506-77

KÖK

51506-80

MATPLATS
balkong nr2 utan för fönstret
51506-79

KONTOR
här borde jag sitta och plugga......men köket funkar bättre..närmre tvn, närmre kylskåpet och närmre till mobilladdaren.....
Slutligen, balkong n3, dörr vid skrivbordet

51506-82


Det som faktiskt saknas hemma hos mig är saker att ha på väggarna och fina lakan....bara en lite hint ifall det är någon som har vägarna förbi ; ) .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback