Min älskade....

min flicka, min tös, min syster, min bästa vän, min mentor, min tröst, mitt syre, min himmel, min jord......

utan dig skulle stjärnorna inte lysa lika klart, utan dig skulle ensamheten vara outhärdlig, McDonalds skulle inte smaka lika bra, fyllan skulle inte vara lika berusande, kärleken inte lika vacker.........

med dig blir vardagen en fest, med dig går mina steg lite lättare och snabbare, ljudet av min telefon blir den vackraste musik, schlager blir den bästa musiken någonsin och en utskällning blir bevis på ovillkorlig kärlek......

mitt liv utan dig skulle vara grått, mitt liv utan dig skulle vara kallt.....min värld skulle sakta dö utan din energi, mitt leende skulle blekna, glimten i mitt öga skulle mattas av och skrattet tystna.....

Min kärlek till dig är ovillkorlig, evig och äkta......du finns i mitt hjärta min vackra flicka.....en speciell plats bara för dig, för dina rutiner och din sallad, för ditt skratt och dina rapar, för hur du får varenda bil du sätter dig i att bli ett lyxåk, för hur du inte kan dyka från bryggan......

ÄLSKAR DIG MIN ALLRA BÄSTA VÄN!

51506-69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback