I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

har haft en bra helg, även fast utgången i lördags kanske inte var den mest lyckade, så är jag nöjd med helgen.
Studiediciplinen har dock inte riktigt infunnit sig som önskat....så det blir att sitta med näsa i FEk 100 hela dagen...springer ner till tvättstugan med jämna mellanrum också!

When popstars still remained a myth
And ignorance could still be bliss
And when God Saved the Queen she turned a whiter shade of pale
When my mom and dad were in their teens
and anarchy was still a dream
and the only way to stay in touch was a letter in the mail


Spenderade min söndag i sängen....myste med nån långt borta.... haha är fortfarande förundrad över hela företeelsen.....men va fan....jag blir glad, och det är väl det som spelar roll..
Får man inte det man behöver får man se till att skaffa sig det på annan väg, det är väl lite de vi singlar måste förstå.....
Inga löften någonstans...har du inte lovat mig nått får du inga löften från mig.....den läxan har jag lärt mig den hårda vägen

When record shops were still on top
and vinyl was all that they stocked
and the super info highway was still drifting out in space
kids were wearing hand me downs,
and playing games meant kick arounds
and footballers still had long hair and dirt across their face


Nä dags att läsa om självkostnadskalkylering.......


I was born too late to a world that doesn’t care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair


haha nog är du inne och smygläser...det tror jag nog.....haha BRAT!!

näää.....nu va jag elak...sorry!




Bakgrunden på min dator

51506-66
Två av de viktigaste pojkarna i min värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback