I will never be afraid again...

.....hold your breath then count to ten
Stay for silence, stay for when I will never be afraid again
No I'll never be afraid again, close your eyes and count to ten
Stay for silence, stay for when I will never be afraid again....
 

jag är i helsingborg, ofta är mina tankar på ett helt annat ställe...alldeles alldeles nära dig.....trygga andetag.....starka armar.....underbart, otroligt mysigt....

du sätter igång mina tankar....och jag tror det är ganska medvetet.....men helt ok.....börjar känna igen mig själv igen....

tänker aldrig bli rädd igen....det ska inte skrämma mig....


Har varit på stranden idag...lekt lekar, träffat massor med roliga människor, fått sand överallt och blivit peppad inför kvällen....grymt!

Helsingborg är en vacker stad, havet luktar underbart, sanden är mjuk, människorna gulliga och dialekten H E M S K!!!!

önskar beemingmaskinen fungerade nu...oj oj oj.....välanvänd uppfinning!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback