Don't tell me not to leave...

...right before I go
You don't even know
what you're asking me to do
Don't tell me honey, please
I have made a choice


så jävla förvirrad, sömnen ville inte infinna sig i natt, så mycket som snurrar runt i huvudet.....
så många som kunde sätta ord på mina känslor, så många som varit där.

men ingen som kunde säga hur det slutade....vad som var rätt....vad som var fel....

finns det ingen som berättar historierna med de sorgliga sluten?

inte heller jag, hoppas jag, för den här gången vill jag ha lycka


Är så trött på pojkar, ge mig en man, en man med handlingskraft........!

Don't push it we both know
I'm falling everytime
You look at me
Like you did
When you were mine.....

Kommentarer
Postat av: Ma

De är sällsynta, men finns. Lita till dig själv och dina nära vänner!

2006-09-26 @ 17:33:44
Postat av: Irini

"En man med handlingskraft..." hmm... tror jag har sett en sån nån gång faktiskt... är inte de utrotningshotade?!

2006-09-27 @ 11:19:56
Postat av: Kattis

Börjar tro det alltså... :( tur att jag är omringad av handlingskraftiga kvinnor iaf ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback