will you try to fix me? even when it seems like I dont want to be fixed?

Klockan är kvart över åtta, det är fredag och jag har precis tagit på mig pyjamasbyxorna och krupit ner i sängen.
Kattis känner sig lite ensam, ganska liten och mycket ledsen....

......längtar hem.....och det faktum att jag snart får åka just dit gör det inte lättare....längtar bara ännu mer....

jag vet att jag är svår, speciellt såna här dagar, men jag orkar inte be om ursäkt för det mer - sån är jag....
snälla va inte arg, va inte sur, bli inte ledsen eller besviken.....

löften?
om vad?

vågar inte längre tro på ödet helt fullt, det känns mer som en ursäkt att sluta kämpa ..


"om det är menat så blir det så"

så nu ligger jag här.....liten och trött.....med stress upp till öronen...med linnet fläckat av tårar, snor, marmelad och o'boy......

min telefon kommer inte pipa i natt.....för den har gett upp, hoppade ner i handfatet och dog....är nu på sjukhus för att återuppstå.....längtar....


men helst av allt vill jag ha dig här.....trygga armar, trygga andetag.....

"Tears stream down your face
when you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you"

Will you try to fix me?

"I don't fear none of my enemies
And I don't fear bullets from oozies
I've been dealing with something thats worse than these
That'll make you fall to your knees and thats the
The anxiety the sane and the insane rivalry
Paranoias brought me to my knees
Lord please please please
Take away my anxiety
The sane and the insane rivalry
Paranoias brought me to my knees
Lord please please please
Take away my anxiety
"

Please, please, please!!!

"There's something 'bout the way the hair falls in your face
I love the shape you take when crawling towards the pillowcase
You tell me where to go and
Though I might leave to find it
I'll never let your head hit the bed
Without my hand behind it "

det är vad jag behöver höra.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag kan..
men inte utan dig..

hela dig..

2006-10-21 @ 02:15:06
Postat av: vami zpcrbiyat

kxco hqxmwivo wdyguxio ymxcfn wuhelkv zdeqsilu psdzh

Postat av: ïðîäàæà àíêåðíûé áîëò â ìîñêâå

Cool site. Thanks:-)





























2007-05-11 @ 22:11:40
URL: http://alicia89.nightmail.ru/235.html
Postat av: ïðîäàæà àíêåðíûé áîëò â ìîñêâå

Cool site. Thanks:-)





























2007-05-11 @ 22:11:42
URL: http://alicia89.nightmail.ru/235.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback