PFX

vi som en gång levde tillsammans, vi som planerade framtiden tillsammans....

nu är du en vän i ett annat land....någon som jag pratar med på msn några gånger i veckan....
och kanske är det konstigt eller, ännu värre, helt normalt, att jag är nöjd så....

självklart är det kul att träffa dig, att höra om din senaste erövring, att kunna påpeka allt bullshit på direkten, att kunna skratta åt dig, skratta med dig.....

kanske känner vi inte varandra längre, men inga känner oss bättre som vi var då än vi.....
och det kan man leva på längre

du skickar musik full av nostalgi och jag ryser när jag hör liveversionerna av låtarna som alltid spelades i vår närvaro....

det kanske inte började vackert, eller slutade på bästa sätt......men vackert var det...

och om jag aldrig sagt det förr så säger jag det nu:

tack för våra fyra år....utan dem hade jag inte varit jag.....och troligtvis du inte du heller...


kanske blir du norrman på heltid......kanske förblir jag skåning...hur som helst......kommer alltid älska dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback