Ögon....

.....som håller mig kvar, armar som ger mig trygghet, händer i mitt hår, mot min nacke, en hand i min, en suck mot min hals innan jag somnar, en sömndrucken puss på morgonen, läppar som möts. tankar som blandas med mina, skratt som får mig att skratta......

Någon som avslutar mina meningar, som ringer och vill höra min röst, som kysser mig bland folk, som viskar i mitt öra om natten, som skickar söta sms, som äter upp mina rester, som har egna åsikter, som ler, som har humor, som är passionerad, som lever nu, inte imorgon, någon som har mål, ideer , tankar och som behöver närhet....

ibland känns det som slöseri med hud....
ibland blir jag rädd....att jag inte vågar.....eller rädd för att jag ska våga...psyko that's me!



"Failures cannot get me down
None at all
Had a few and more are to come
That’s for sure


I have kept all my dreams
I fed them with lies
And i know
They will fall to pieces
But still i smile"


THAT'S ALL I WANT FOR CHRISTMAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback