Liv?

Bara att hålla med Irini....inte för att jag sag upp mitt liv den här terminen....men i alla fall den här veckan....
hur man ska orka är en bra fråga....

Lördag - skola, tentaplugg

Söndag
- skola, projektarbete (hela gruppen)

Måndag
- skola, projektarbete (hela gruppen)

Tisdag
- skola, projektarbete (Elin,Kattis och lite Therese)tenta plugg och projektarbete (Kattis med hjälp av Elin, David och Robin...hmm som inte ens går vår utbildning!!!!) jobbade i 13 timmar

Onsdag
- skola, projektarbete (Elin och Kattis) tentaplugg
Torsdag - skola, förhoppningsvis bara tentaplugg

Fredag
- TENTA

Lördag
- bakis, mysa med mamsen och pappsen!

Söndag
- skola, projektarbete (hela gruppen) mysa med grottefolket

Måndag - skola, redovisning av projektarbete, MAMMA OVH PAPPA!!!

SEN ÄR JAG LEDIG  I EN VECKA, OCH FÅR ÅKA HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


En trött, febrig, svullen, hungrig, och allmänt über stressad Kattis signar ut!

Kommentarer
Postat av: Mamma monster!

Gumman!
Du kämpar på bra och du vet att du kommer att känna dig välbelönad efteråt. Hoppas febern går ner och att du sover gott!
Kram

2006-10-25 @ 10:05:31
Postat av: Grottemor

Vi då?

2006-10-25 @ 16:42:08
Postat av: Evelina

När kommer du å hälsar på mig då?

2006-10-25 @ 18:26:51
Postat av: Grottefolket

Nu ser det bättre ut!

2006-10-25 @ 19:12:12
Postat av: Kattis

Evelina! faster kommer så snart hon kan...vad sägs om onsdag eftermiddag/kväll?!

puss stumpan

Postat av: Irini

Skönt att du belönas med lite höstlov!! Njut åt mig med! Kämpa på gumman, och kom ihåg att ha kul ibland också! Jag har lärt mig att jag inte måste ha så orimligt höga krav, det är ingen som tackar mig för det sen ändå! Det är bara jag själv som får lida... men det är ganska svårt att komma ur vissa saker! Trevligt höstlov gumman, vila upp dig ordentligt, kramar!!

2006-10-25 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback