Lasse

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvudet"


För länge sen kallade någon mig för "Hjärter Dam"......saknar den känslan....att vara någons dröm....saknar förmågan att ge efter för den....att falla....

för nu håller händer krampaktigt tag i saker......vågar inte falla...är rädd för landningen!

Pappa och mamma kommer idag...längtar...mer efter dem än efter fyllan som kommer snart...

tentan är över....godkänd? fråga Jan E...hihi

Om några dagar får jag åka hem till min tjej......så jag saknar henne!!!

Skriva om drömmar?
drömmer om att våga, att vinna, att känna odelad lycka

Livet är en kamp....man kan se det som något hemskt eller som något roligt.....jag tänker i alla fall skratta mig genom det, jag tänker skapa min egen lycka, min egen framgång och mina egna sätt att klara saker........enda sättet att förlora är att ge upp!

"Lyckan kommer, lyckan går, och det är långt till nästa vår
Nu faller löven över Stångåstan
Nu sitter alla på kafé och snackar skit och dricker te, av gammal slentrian
Hjärter Dam vänder blad, för en ny eskapad
Hon har börjat på en ny roman
Det är morgon snart igen, lycka till kära vän, skriv om drömmar Hjärter Dam"

Kommentarer
Postat av: Karolina

råkade komma in på din blogg..smarta ord!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback