Ett svar från Norge....

"Mjukare än snö...

Idag 23:34




Tack för att du äntligen sa orden. Orden som jag inte visste på förhand att jag behövde
höra. Du är den vackraste som jag nånsin kastat bort och trampat på och inte ens jag
kan göra om det till nånting poetiskt. När vi inte kunnat komma överrens om vad vi ska
vara för varandra så har ödet plötsligt bestämt. Kanske blir jag norsk och du kanske bara
fortsätter vara en fallen ängel. Men ingen har varit så nära den jag är som du. Ingen har
sett mina bra och dåliga sidorna och älskat mig för dom utom du. På min tunga ligger
1000 osagda ord men det gör ingenting. Jag ska inte göra det svårare... "


stor kärlek, eller kanske bara minnen av den....anyhow - det är speciellt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback