Kattis topplista över underbara människor!

  • Jack - min hjälte, som räddat mig ur en knivig situation
  • Mamma och pappa - finast i världen (stackars pappas lilla tå!!!)
  • Elin, Johanna, Jessica, Frida och Alex - mina sötaste söta
  • Lella - min kärlek, mitt allt!
  • Evelina - ger hoppet tillbaka
  • Robin - får mig att skratta och le, och tårarna att rinna (hihi)
  • Jonte som hjälpte mig med min nyaste bejbi!
  • David - som hjälpte mig med delar av projektarbetet!
  • CityMicke som är min tillbedda fadder och räddare i nöden!
  • Tias min städigt bästa vän, favvo fotograf och bästa myskillen!
  • PFX - min klippa, min start på vuxen livet, en väldigt god vän...
  • .
  • .
  • .

♥Är du inte med på listan med ändå är en Kattis favorit - misströsta ej - du finns i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: grottefolket/föräldramonstren

Tack för att vi får vara på din lista!

2006-11-15 @ 16:41:09
Postat av: Irini

Grattis till VG på tentan! :)

Postat av: Kattis

Tack gumman - men det va VG på kursen jag fick tillochmed!! :)

2006-11-15 @ 22:50:05
URL: http://www.softerthensnow.blogg.se
Postat av: Anonym

Aha, ursäkta! Grattis till VG på kursen! Grymt jobbat ;)

2006-11-16 @ 20:10:38
Postat av: Tias

O du klagar på att du inte är me i min blogg!!!!!!

2006-11-21 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback