Till dig...

......du har inte fått många ord av mig, det finns inte många spaltmetrar om dig, du har inte lämnat några stora märken i mitt liv, i alla fall inte i den bemärkelse att mitt liv kommer förändras särskilt mycket när du försvinner ur det.

Du har inte fått många ord av mig,inte för att de inte skrivits, utan för att de aldrig räckt till och alltid raderats. För första gången har jag inte hittat orden för att beskriva vad jag känner.

Du äger en del av mitt hjärta, och hur gärna jag än kommer vilja ta den delen tillbaka så är den din, oavsett vad folk skvallrar, tror och hittar på.

Har längtat så efter sommaren, av så många anledningar, jag kan se mig i spegeln och känna igen den flicka som tittar tillbaka.
Solen ger mig gnistan tillbaka...och jag saknar dig,

Visst, jag vet, mycket av det som sägs är sant, men vem är Guds bästa barn?
Men jag tror mig känna dig, tror mig älska vissa sidor hos dig, vet mig sakna dig, vet att du alltid kommer vara speciell för mig...
Vill ge dig utrymme, vill ge dig tid, vill vara din vän, och den som håller om dig på natten.

Nu har det visat sig att tid kan bli en bristvara...att vi inte kan fundera, testa och göra om hur många gånger som helst...kommer alltid värdesätta vad du lärt mig om mig själv....du glittrar trots allt lite mer än alla andra...

"om man leter efter anledningar till att inte vara med någon, hittar man dem alltid, ibland måste man bara släppa kontrollen och ge hjärtat vad det förtjänar, oavsett tid och konsekvenser....."

Min kärlek har du alltid....

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback