Allting blir precis som man förväntar sig...

....så kom det meddelande jag länge hoppats på att få, så länge varit livrädd för, så länge vetat var det bästa för oss båda, så länge hatat...

Men nu blir det som det blir.....och allting ska ju ha en mening...


Är så glad för din skull, för du förtjänar inget annat än det allra bästa.....för du är grym!

Kommer alltid spara en plats i min säng till dig, närmast väggen, precis så stor att du måste hålla om mig....den kommer alltid finnas där i min säng, oavsett var den står...oavsett var i världen vi är..

du har rört mig på ett sätt ingen människa någonsin gjort........kommer aldrig glömma dig.....aldrig någonsin....

                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback